Tvrtka Vrana d.o.o predstavila se tržištu u potpuno novom vizualnom identitetu sa ciljem da jasnije iskomunicira desetljeća tradicije i kvalitetu u proizvodnji svježeg povrća, voća i jaja i zasluženo se pozicionira kao premium proizvođač domaćeg svježeg voća i povrća.
Osnovne vrijednosti Vrane leže u dugoj tradiciji, najvećoj farmi nesilica u Dalmaciji, uzgoju zdravog i minimalno tretiranog voća i povreća, disperzivnoj proizvodnji te visokoj stručnosti i znanjima ljudi, zaposlenika Vrane.
Lokalitet Ravni Kotari stoljećima su poznati po uzgoju voća i povrća, a vrijedni i iskusni ljudi su dodatno bogatstvo Vrane. Asocijacije uz Ravne Kotare nisu vezane za turizam, kao što je slučaj s obalnim mjestima, već na njih gledamo kao na tradicionalni dio Dalmacije, svojevrsnu arkadiju – čistu i neiskvarenu, bez moderne industrije i ostalih zagađivača, mjesto za koje znamo da može dati kvalitetnu i zdravu hranu.
Na tim osnovama izrađen je novi identitet Vrane.
Potrošačima se kroz ambalažu obraćamo na iskren, spontan, jednostavan te lokalan (koristeći lokalna imena, čak pomalo u lokalnom žargonu) način, a kao osnovni motiv vizualne pojavnosti branda definirane su ruke. Realistično prikazane ruke radnika u polju koje pažljivo i sa puno ljubavi drže plodove Ravnih kotara. Ruke koje u ovom kontekstu daju fokus na osobni doprinos vrijednih radnika – poljoprivrednika ali i dopunjuju kontekst – zapošljavaju se naši, domaći ljudi koji proizvode našu, domaću hranu.
Vrana d.o.o. je ovakvim specifičnim identitetom zapravo učinila inovaciju o odnosu na konkurenciju, a reakcije potrošača su već sada izuzetno pozitivne. Prije svega jer Vranini proizvodi (jaja, rajčice ili krastavci) su uočljivi na policama i bez ustručavanja ističu svoje domaće podrijetlo što kupcima, kada je u pitanju hrana, postaje sve važnije.
Galeriju nove ambalaže i redizajniranog korporativnog identiteta pogledajte u galeriji.
Osimšljavanje novog identiteta i rebrending Vrane odradila je agencija KADEI 360.