Nova ambalaža i identitet Vrane

Tvrtka Vrana d.o.o predstavila se tržištu u potpuno novom vizualnom identitetu sa ciljem da jasnije iskomunicira desetljeća tradicije i kvalitetu u proizvodnji svježeg povrća, voća i jaja i zasluženo se pozicionira kao premium proizvođač domaćeg svježeg voća i povrća.

Osnovne vrijednosti Vrane leže u dugoj tradiciji, najvećoj farmi nesilica u Dalmaciji, uzgoju zdravog i minimalno tretiranog voća i povreća, disperzivnoj proizvodnji te visokoj stručnosti i znanjima ljudi, zaposlenika Vrane.

Lokalitet Ravni Kotari stoljećima su poznati po uzgoju voća i povrća, a vrijedni i iskusni ljudi su dodatno bogatstvo Vrane. Asocijacije uz Ravne Kotare nisu vezane za turizam, kao što je slučaj s obalnim mjestima, već na njih gledamo kao na tradicionalni dio Dalmacije, svojevrsnu arkadiju – čistu i neiskvarenu, bez moderne industrije i ostalih zagađivača, mjesto za koje znamo da može dati kvalitetnu i zdravu hranu.

Na tim osnovama izrađen je novi identitet Vrane.

Vrijedni ljudi, zdrava hrana sve ih spaja naša vrana

Potrošačima se kroz ambalažu obraćamo na iskren, spontan, jednostavan te lokalan (koristeći lokalna imena, čak pomalo u lokalnom žargonu) način, a kao osnovni motiv vizualne pojavnosti branda definirane su ruke. Realistično prikazane ruke radnika u polju koje pažljivo i sa puno ljubavi drže plodove Ravnih kotara. Ruke koje u ovom kontekstu daju fokus na osobni doprinos vrijednih radnika – poljoprivrednika ali i dopunjuju kontekst – zapošljavaju se naši, domaći ljudi koji proizvode našu, domaću hranu.

Vrana d.o.o. je ovakvim specifičnim identitetom zapravo učinila inovaciju o odnosu na konkurenciju, a reakcije potrošača su već sada izuzetno pozitivne. Prije svega jer Vranini proizvodi (jaja, rajčice ili krastavci) su uočljivi na policama i bez ustručavanja ističu svoje domaće podrijetlo što kupcima, kada je u pitanju hrana, postaje sve važnije.

Galeriju nove ambalaže i redizajniranog korporativnog identiteta pogledajte u galeriji.

Osimšljavanje novog identiteta i rebrending Vrane odradila je agencija KADEI 360.

poster "Ubrao ih Šime i ponosi se njime."